Saturday 11 June 2011

Beza Antara Keropok Lekor & Keropok Kering

Assalamualaikum my deary frenzzzz!!

huhuuu..I'm a lil bit busy lately..dgn program little chef n so on..jadual plak agak pack,but I still want to update u guys with the latest story mory...
see..tajuk kat ats pun mst agak mgelirukan u all kan?

baru2 ni my fren ckp yang dy nk mkn keropok lekor..then dy suruh I pos kan kat dy...

I pon cakap.."what???nak pos keropok lekor??"...mmg tak la kan I nak pos keropok lekor all the way from Terengganu to KL...

then I cakap laaa..."basi la nnty keropok tuu...kalau pos keropok kering boley la" pastu dy replied me "ala,same je kan keropok kering and keropok lekor tu,,name pon keropok"

dalam hati I fikir..same ke??lain kan..ke aku yang slh ckp ni..aisehh..masalah betul

i pon cakap la yang keropok lekor and keropok kering are actually two different things..he was so surprised!!!"lain ke??"katenye...


haaaa..itulah dia...rupenye ramai yang tak taw bahawa keropok lekor and keropok kering tu adalah benda yang berbeza..kat bawah ni ade pics yang menunjukkan perbezaan antara keropok kering and keropok lekor..huhu
tadaaaa!!! ni la KEROPOK KERING

this is KEROPOK LEKOR !!!

No comments:

Post a Comment